Urząd Miejski w Skoczowie z przyjemnością ogłasza nabór na stanowisko stażysty w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obronnych. Osoby zainteresowane, spełniające wymagania, mają szansę zdobyć cenne doświadczenie zawodowe. Wszyscy kandydaci muszą być zarejestrowani jako bezrobotni w Powiatowym Urzędzie Pracy. Szczegóły dotyczące wymagań oraz terminu składania aplikacji zostały określone przez urząd.
Wśród wymagań znajdują się m.in. wykształcenie średnie oraz dobra znajomość programów biurowych, w tym pakietu Microsoft Office. Istotne będą także umiejętności interpersonalne, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków oraz dobra organizacja pracy. Osoby aplikujące powinny także wykazać się terminowością, skrupulatnością oraz umiejętnością logicznego myślenia.
Dokumenty aplikacyjne, takie jak CV i list motywacyjny, należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stażystę” do dnia 27 lutego 2025 roku do godziny 17:00. Oferty można dostarczyć osobiście do biura podawczego Urzędu Miejskiego lub przesłać pocztą, przy czym liczy się data wpływu dokumentów. Osoby, które złożą aplikacje po określonym terminie, nie będą mogły być brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym. Przewidywany okres stażu to od 12 marca do 11 września 2025 roku.
Dodatkowe informacje dotyczące stażu można uzyskać telefonicznie, kontaktując się z Urzędem Miejskim w Skoczowie. Zachęca się wszystkich zainteresowanych do aplikowania i skorzystania z tej szansy na rozwój kariery zawodowej.
Źródło: Urząd Miasta Skoczów
Oceń: Nabór na stażystę w Urzędzie Miejskim w Skoczowie
Zobacz Także