UWAGA! Dołącz do nowej grupy Skoczów - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nabór na stanowisko informatyka w Urzędzie Miejskim w Skoczowie


Urząd Miejski w Skoczowie ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze informatyka w Wydziale Informatyki. Zainteresowani mieli możliwość składania aplikacji do 9 maja 2025 roku. W ogłoszeniu określono szczegółowe wymagania oraz zakres obowiązków, a także niezbędne dokumenty, które powinny być dostarczone przez kandydatów. Proces rekrutacyjny będzie dwuetapowy, obejmujący ocenę dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Wymagania podstawowe dla kandydatów obejmują obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu. W zależności od poziomu wykształcenia, wymagany jest różny staż pracy. Preferowane jest posiadanie wykształcenia wyższego w dziedzinie informatyki oraz doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in. administrowanie siecią komputerową, zarządzanie serwerami, a także zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów informatycznych. Zgłoszenia powinny zawierać m.in. CV, list motywacyjny oraz niezbędne dokumenty potwierdzające kwalifikacje. Szczegóły dotyczące naboru oraz wymagane formularze można znaleźć na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie.

Źródło: Urząd Miasta Skoczów


Oceń: Nabór na stanowisko informatyka w Urzędzie Miejskim w Skoczowie

Średnia ocena:4.86 Liczba ocen:13


Zobacz Także