Kampania „Mistrzu, zwolnij”, organizowana przez PZU we współpracy z Policją, rozpoczęła się 2 września i ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Jest to kontynuacja wcześniejszej inicjatywy, która odnosiła się do tematyki wypadków drogowych. Niestety, statystyki wciąż nie napawają optymizmem, a liczba ofiar śmiertelnych pozostaje na alarmującym poziomie. Kampania jest skierowana do wszystkich kierowców, aby podnieść ich świadomość na temat bezpieczeństwa na drogach.
PZU podkreśla, że celem kampanii jest promowanie kultury reagowania na niebezpieczne zachowania na drogach, które stają się normą, a nie wyjątkiem. W ciągu ostatnich10 lat na polskich drogach zginęło blisko 25 tysięcy osób, co jest niepokojącym faktem. Statystyki z ubiegłego roku również nie są pocieszające – blisko 1 900 ofiar oraz przeszło 21 000 wypadków drogowych wskazują na potrzebę intensyfikacji działań prewencyjnych.
Kampania „Mistrzu, zwolnij” ma być odpowiedzią na te niekorzystne dane. Równocześnie policja, wchodząc w współpracę z PZU, będzie edukować kierowców podczas kontroli drogowych, rozdając naklejki i ulotki. Te działania mają na celu nie tylko uświadomienie kierowców, ale także inspirację do zmiany ich zachowań na drodze. W ramach kampanii zrealizowane zostaną także różnorodne akcje promocyjne, w tym spoty telewizyjne przedstawiające skutki brawurowej jazdy oraz billboardy przypominające o potrzebie odpowiedzialności za bezpieczeństwo na drogach.
Źródło: Policja Cieszyn
Oceń: Nowa kampania „Mistrzu, zwolnij” apeluje o bezpieczeństwo na drogach
Zobacz Także




